دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

لغت نامه دیبا

1390/10/5 11:34
نویسنده : مامان حدیث
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که خیلی خیلی شیطون شدی   یعنی از دستت دیگه یک دقیقه هم امان نداریم .

الان هم که دو ه شبه اصلا نمی خوابی . همش من و بابا وحید تا صبح بیداریم . بعد هم صبح  می گیری  

 می خوابی ما باید با بدبختی پاشیم بریم سر کار   نمی دونم مشکلت چیه نه دلت درد می کنه نه خدارو شکر مریضی  انشالله که زودتر خوب شه این مشکل

حالاکارهات و  واژه هات

برای خودت یه پا رقاصی حسابی تا یه آهنگ بشنوی دو تا دستاتو می بری بالا انقدر هماهنگ با هم تکون می دی که خدا می دونه

جدیداً هم یه کوچولو می تونی وایسی ایستاده هم کمرتو قر می دی . انقدر بامزه این کارهارو می کنی .

اگه هم بخوای برات یه کاری انجام بدیم سریع خودتو موش می کنی که ما زود انجام بدیم .

فقط کافیه یه چیزی از دستت بیوفته زمین انقدر بامزه لباتو غنچه می کنی و میزنی رو لپ خودت می گی   اوف  اوف    بهد هم یه سه چهار تا     نچ نچ    میکنی

تا یه کارتون یا بچه هم تو تلوزیون ببنی  اوایل  می گفتی     نو نو     ولی الان یکی دو روزه قشنگ می گی  نین  نی  (البته با تشدید روی  ن )

به پرنده ها  ، ماهی , پیشی هم می گی         جو جو

      انقدر هم برای پیشی و پرنده ها ذوق می کنی اگه بیرون ببینیشون خودتو می کشی براشون

الهی من فدای تو دخملم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان نفس
9 دی 90 3:15
انار کوچولو خیلی خیلی محتاج دعاته خاله.فراموشش نکن.
مریم مامان سروش
15 دی 90 8:21
هنوز کجاشو دیدی؟؟
همه مزه اش به همیناس



واقعاً خیلی شیرینه . خدا همه بچه ها رو حفظ کنه برای مامان و باباشون
آرزو
17 دی 90 10:33
من عاشق تلفظ کردنشونم بامزه حرف میزنن
میترا
17 دی 90 12:08
عزیزمی خدا برات جوجورو نگه داره الهی
مهتاب
25 دی 90 11:00
تولدت مبارک خانومی. من یه کمی ازت بزرگترم ولی بازم 20 موندم. خدا نی نی ات رو حفظ کنه . چقدر شیرین می نویسی. کاملا میشه حس کرد که چقدر بانمک شده
ATeNa
28 دی 90 19:13
سلام عزیزم . مرسی که اومدی پیشمون .
ای جانمممم تازه کیک تولدش رو دیدم . خیلی خوشمل بود .
از طرف من دخمل خوشملتوووو ببوسسسسسسسس


خواهش می کنم عزیزم .
چشمات قشنگ می بینه عزیزم .
ممنون
مامان آنیسا
29 دی 90 14:55
به به به چه دخملی



نظر لطفته عزیزم
کمند
1 بهمن 90 1:23
نمیدونم نظرم اومد آیا؟؟
کمند
1 بهمن 90 1:24
خب پس نیومده!!

عزیزدلممممممممممممممم تصور میکنم با اون صورت مثل ماهش نانایی بکنه دلم ضعف رفت واسش.خیلی بماچلونش از طرف من


مرسی عزززیزم . تو خیلی لطف داری .
خدایی خیلی شیرنن این فینگیلی ها . خدا همشون و برامون حفظ کنه .
مامان علی
8 بهمن 90 19:39
سلام مامان دیبا. ای جانم این خانم خوشگله رو ببر مسابقه دنس تا روی همه رو کم کنه. تولدش هم مبارک ارزو دارم همیشه شادی هاش رو ببینی.
هدیه
16 بهمن 90 0:03
من همیشه لهتون سر میزنم.از وقتی این شیرینک هنوز تو شیکمت بودو تا الان ولی خیلی کم نظر میذارم.اینجارم از اون وبلاگ قبلیت ÷یدا کردم. الهی که همیشه شاد باشین
مامان نیایش
19 بهمن 90 11:26
زبس بستم خیال تو تو گشتم پای تا سر من توآمد خرده خرده رفت من آهسته آهسته وبلاگ بسار دلنشینی دارین به من هم سر بزن قربانت
مامان نیایش
19 بهمن 90 11:30
مادر که باشی هیچوقت نمی میری حتی اگر زنده نباشی! چگونه این را می توانی به فرزندت بگویی وقتی قلبت کوچک است حتی کوچکتر از مشت هایت!