دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

عید 1391

1391/1/19 10:01
نویسنده : مامان حدیث
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینم از تعطیلات عید که اومد و رفت و ما دوباره برگشتیم سر کار و باز دوباره من و تو عزیز دلم از هم جدا شدیم .

گرچه شما انقدر شیطون شدی  شیطون شدی که وقتی پیشتیم 1 دقیقه هم نمی ذاری ما بشینیم . همش دنبالتیم . 

البته یه بار هم دوباره تو عید مثل اسفند این ویروس لعنتی اومد سراغت و 2 , 3 روز هرچی می خوردی می یووردی بالا . خلاصه که این مریضیه کلی لاغرت کرده. انشالله که دیگه هیچوقت هیچ نی نی مریض نشه. خیلی سخته

خدا رو شکر عید امسال هم بد نبود . جایی نرفتیم تهران بودیم . تعطیلات رو به دید و بازدید و گشت و گذار تو همین تهران گذروندیم . انشالله که تا آخرش خوب باشه.

اینم چندتا عکس از تعطیلات

بقیه در ادامه مطالب

دیبا در پارک

فرحزاد - به دنبال پیشی

و بالاخره پیشی رو پیدا کرد. (زیر تخت)

آماده برای رفتن به عید دیدینی

انقدر شیطونی کرده بودی که نرفته غش کردی از خواب

اینجا هم رفتی که تو اون سه گوش بشینی ولی گیر کردی اونجا

اینم دو تا عکس از یهو شارژ باطریت خالی شدن که خودت یکدفعه از خواب غش می کردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ali
19 فروردین 91 10:33
سلام سال نو مبارک اگر تمایل به تبادل لینک هستید به ادرس مرجعه کنید و وب خود را لینک کنید با تشکر
مسافران آسمانی
19 فروردین 91 10:50
وای چه دخمل ملوسی...خیلی با نمکه...خدا حفظش کنه...بوووووووووووووووووس هزارتا
خاله ماني
19 فروردین 91 11:34
موش نخوره تورو جيگر طلاي خوشگل
ATeNa
20 فروردین 91 14:26
ای جانممممممم . فدای تو بشم خوشتیپپپپپپپپپ . مامانش از الان اینقدر خوشتیپش میکنی نمیگی پسملاااا میدزدنش . از طرف من ببوسشششششش . سال نو شما هم مبارک عزیزم . ایشااالله سال خوبی داشته باشین و در کنار هم همیشه خوش باشین .
مامان آتین
20 فروردین 91 16:20
سلام گلم سال نوتون مبارک این خوشگلک خوش تیپو از طرف من ماچ ماچیش کن عکسای خوابش خیـــــــــلی ناز و بانمک بودن
سحر مامان بهار
20 فروردین 91 23:43
قربوووووووووونت برم من ااالهي عزيز دلم بووووووس خوش تيپ خانم
میترا
28 فروردین 91 15:05
واااااااای عزیزم عاشق صندلایفسقلی موش کوچولو شدم . حتما براش اسفند دود کن .
ATeNa
28 فروردین 91 19:00
{。^◕‿◕^。} سلام عزیزم آپ کردم . خوش حال میشم بهمون سر بزنی . دخمل خوشملتو ببوس {。^◕‿◕^。}
ATeNa
30 فروردین 91 0:43
سلام عزیزم مرسی که پیشمون اومدی . ممنونم از دعات خانومی . ایشااالله شما هم همیشه خوش و سالم باشین . دخمل خوشملتم بببووووسسس عزیزم . چشممممم
مامان آتین
23 اردیبهشت 91 0:48
مامانی تنبل چرا نمی آپی دیگههههههه؟؟؟؟ بابا دلم واسه این موش کوچولوت یه ذره شده به خدا عکس می خواااااااااااااااام تنبل خانوم
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 22:02
ما آپیم گلم
رزاز
23 مرداد 91 0:41
فریوگ
4 شهریور 91 20:34
عزیزم جیگر اون صندل های انگشتیت رو برم
zari
30 دی 92 18:14
زندگـــــی یک اثر هنـــــــــــــریست نه یک مسئله ی ریاضــــــی بهش فکــــــــــر نکن... ازش لذت ببر...