دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

نظرات (9)

مامان نفس
28 آبان 90 12:18
سلااااااااام عزییییییییزم مبارکه مبارک تولد عشق نازم مبارک...انشاله زیر سایتون همیشه سلامت باشه عزیز دلم.دستت درد نکنه فوق العاده شده خیلی خیلی خوشگله...ست لباسش خیلی خوشگل درومده دامنشم تکه...دست این مامان هنر مند درد نکنه... واسه شب یلدا هم من میخوام مدل هندونه ایشو درست کنم...با تور سبز و قرمز برای تزیینشم از تخم هندونه استفاده کنم +بادی هندونه ای که مارک اشور داره..گفتم بگم بهت که دوست داشتی درست کنی البته اینبار با تور گاز نباشه با تور ارگانزا باشه یه کم اهارش کمتره در نتیجه بلندترش خوشگل میشه...خوشحال شدم عکسای فرشته نازنینو دیدم.مرسی عزیز دلم
کمند مامی آترین
30 آبان 90 23:29
ای جون دلممممممممممممم چیگده تو خوردنی هستی آخه
مامان نفس
5 آذر 90 15:20
سلام عزیزم خوشحال میشم بیای پیشمون بوووووووووس
مامان نفس
7 آذر 90 8:01
حسین (ع) بیشتر از آب تشنه لبیک بود افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند
مامان نفس
13 آذر 90 13:44
گلم کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه سوال هم دارم این بال فرشته و چوب جادو و تل سر رو اماده گرفتی یا خودت درست کردی؟اخه من پیدا نمیکنم!
مامان نفس
18 آذر 90 12:54
میترا
23 آذر 90 10:11
مامان الینا
28 آذر 90 12:28
وااااااای چه دختر نانازی عزیزمن خداحفظت کنه
مينا
14 دی 90 14:10
سلام عزيزم انشالله خدا دخترت رو برات نگه داره خوشگلم ولي به خدا اين قدر اين عكساي نازشو نذار اينجا چشم ميخوره يه جورايي براي عكساش رمز بزار عزيزم تا فقط خودت داشته باشي