دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

دست دستی

1390/4/27 11:41
نویسنده : مامان حدیث
855 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان  یاد گرفتی دست دستی کنی به همراهش هم خودت می گی  دَ  دَ دَ 

 

الهی مامان قربون دست زدنت بشه .

منم که تا از در می یام تو دیگه خودتو می کشی انقدر  هو هو میکنی و دستاتو دراز میکنی تا من بغلت کنم .  بعد هم که از سر کار می یام می گی دیگه از پیشت تکون نخورم .  بابا وحید هم هی بهت می گه بچه ننه . (خودمونیم فکر کنم یه کوچولو حسودی می کنه

گرچه با اونم خیلی جور هستی . کلی باهاش غش غش با صدای بلند براش می خندی و بازی می کنی . هرجا هم که می ره تو وروجک با چشم دنبالش می کنی . هی براش دلبری می کنی .

اونم خداییش خیلی برات زحمت می کشه . خیلی به کارات می رسه . 

امیدوارم تو فنقل بعد که بزرگ می شی قدر همه زحمت ها رو بدونی .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت :  دوستای خوبم چند دفعه است که می خوام عکس بذارم ولی بعد که آپلود می کنم می ذارم تو بلاگفا  ارور می ده که نمی تونید عکس رو بذارید . نمی دونم چه کار کنم . اگه سایت خوب برای آپلود سراغ دارید بهم بگید لطفاْ  مرسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)