دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

نیم سالگی

1390/3/15 11:30
نویسنده : مامان حدیث
822 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم  امروز تولد نیم سالگیته   درست ۶ماه پیش خدا تو فرشته کوچولو مهربون رو به من و بابایی داد .  وای که چقدر زود می گذره .

 

امیدوارم تولد ۱۰۰ سالگی تو بگیری .  یک دنیا دوست دارم عزیزک مامان .

راستی بذار کارهاتو ثبت کنم اینجا

آغاز به دیدن ۲ ماهگی

آغاز به غلت زدن ۴ماهگی

آغاز به نشستن ۵ ماهگی

الان هم جدیدن فقط می تونی به صورت چار دست و پا وایستی ولی هنوز نمی ری جلو . وای که چقدر دوست دارم زودتر چهار دست و پا بری . می دونم برای خودم دردسره هی باید دنبالت راه بیوفتم ولی باز عاشق چهاردست و پا راه رفتنم . این ماه هم واکسن داری .

در ۶ ماهگی  وزن : ۹ کیلو  و نیم        قد :۷۱

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)