دیبا دیبا ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

موشی مامانی و بابایی

هورررراااااااا

1390/5/29 11:14
نویسنده : مامان حدیث
896 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عشق مامان چهار دست و پا رفت .

الهی من فدای چهار دست و پا رفتنت بشم .

چهارشنبه ای که رفتم خونه مامان افسانه اینا دنبالت خاله آیناز گفت دخترت دیگه یک دقیقه هم نمی ذاره ما بشینیم . همش می ره سر همه وسایلا .

انقدر خوشگل چهار دست و پا می ری . که من فقط یک ریز قربون صدقت می رم . انشالله همیشه رو پاهای خودت باشی عزیزم .

یه خورده که می ری بعد خسته می شی می شینی دست دستی می کنی . مثلاً می خوای خستگی در کنی ولی هوای ما ها رو هم داری .

قربون دست دستی کردنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دنیای زیبا
29 مرداد 90 11:13
سلام وبلاگ دنیای زیبا(زیباساز وبلاگ) با انواع متنوعی از شکلک و زیباساز در انتظار نگاه زیبای شماست.لطفا اگر لینک کردید اطلاع دهید تا ما هم شما را لینک کنیم.
ATeNa
29 مرداد 90 14:38
ای جانمممممممممممممم . فدای این دخمل خوشمل بشم من .
خیلی نازه ماشاااللله .
مرسی عزیزم که اومدی پیشمون

-------------------------------------------------
لطف داری عزیزم . چشمات ناز می بینه


مامان آتین
30 مرداد 90 12:00
سلام عزیزدلم ممنونم از حضورت
دخمل خودتم که عسلیههههههه ماشالله
قربونت برم گلم ممنونم منم لینکت می کنم


-------------------------------------------------
لطف داری عزیزم . ممنون
کمند مامی آترین
31 مرداد 90 13:21
عزیزمممممممم مبارک باشه.من که عاشق 4دست و پا راه رفتن این فسقلام

ای جونمممممممم این دخمل خوشگل و خوش تیپت رو خیلی خیلی بچلون از طرف من

-------------------------------------------------
آی گفتی , منم عاشق 4دست و پا رفتنم .
قربونت عزیزم اط محبتت .
آرزو
14 آبان 90 12:14
قربون خوابیدنش